تاریخ انتشار: چهارشنبه 1402/10/27 - 07:15
کد خبر: 493528

در مصاحبه اختصاصی با خبرنامه دانشجویان ایران مطرح شد؛

عمار چهاردهم/ اسعد: ما باید قهرمان قصه تحول جهانی باشم

عمار چهاردهم/ اسعد: ما باید قهرمان قصه تحول جهانی باشم

دبیرخانه جشنواره، فراخوان ثبت نام و دریافت آثار چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را در ۹ مهرماه امسال منتشر کرد. از تغییرات قابل توجه در این فراخوان نسبت به ادوار گذشته، اضافه شدن قالب تولیدات فضای مجازی در بخش رقابتی جشنواره و اعلام اولویت موضوعی در مقوله‌ای به اصطلاح «نظم جدید جهانی» است. 

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چهاردهمین جشنواره فیلم عمارامسال هم به سیاق سال‌های گذشته از ۲۱ تا ۲۹ دی ماه میهمان مردم ایران است، افتتاحیه این مراسم با حضور دبیر این جشنواره سهیل اسعد و جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا در سینما فلسطین برگزار شد.

ایستگاه چهاردهم

دبیرخانه جشنواره، فراخوان ثبت نام و دریافت آثار چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار را در ۹ مهرماه امسال منتشر کرد. از تغییرات قابل توجه در این فراخوان نسبت به ادوار گذشته، اضافه شدن قالب تولیدات فضای مجازی در بخش رقابتی جشنواره و اعلام اولویت موضوعی در مقوله‌ای به اصطلاح «نظم جدید جهانی» است. 

حقوق بشر مضحکانه/ از حسین شمقدری تا کوروش علیانی

«محمدصادق شهبازی» قائم مقام شورای سیاست گذاری جشنواره در خصوص ماهیت جشنواره امسال گفته است: چهاردهمین جشنواره عمار در شرایطی افتتاح می‌شود که عملیات طوفان الاقصی صورت گرفته است و منطقه وارد فاز جدیدی شده است.در این دوره از جشنواره عمار به نظم جدید جهانی و فلسطین بیشتر می‌پردازیم. «خبرنامه دانشجویان ایران» امسال نیز با حضور در این جشنواره به گفتگو با مسئولان و همچنین مخاطبان پرداخته است که در ادامه این گزارش قصد داریم تا شما را با حال و هوای عمار چهادرهم بیشتر همراه کنیم.

سعیل اسعد دبیر جشنواره امسال در پاسخ به سوال «تبیین سیاستگذاری، اهداف و رویکردهای جشنواره امسال» به موضوع محوری فلسطین و برجستگی هرچه بیشتر آن با توجه به تحولات اخیر و حسایست‌های ویژه آن برای جشنواره امسال پرداخت که جزئیات بیشتر آن را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید: 

سهیل اسعد در ادامه به موضوع محوری نظم نوین جهانی که اولویت‌های پرداخته شده در جشنواره امسال است پرداخت و گفت: این موضوع در محافل محتلف جهانی مطرح است و آنچه برای ما اهمیت دارد این است که ما باید قهرمان  قصه تحول جهانی باشم؛ در ادامه جزئیات بیشتر را مشاهده می‌کنید: 

دبیر چهادرهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در پاسخ به نمای کلی روند جشنواره چهاردهم و مقایسه با سال های قبل و آثارگذشته گفت: در مطالعات و ارزیابی‌های جدی که نسبت به این جشنواره انجام شده است از لحاظ تعداد آثار در روند تدریجی افزایش قابل توجهی داشته است و لحاظ کیفی هم در وضعیت خوبی قرار دارد، جزئیات بیشتر را در فیلم زیر مشاهده می‌کنید: 

در ادامه نیز توضیحات محمد علی آقایی مسئول روابط عمومی جشنواره امسال عمار را خصوص سیر جشنواره و اهداف آن را مشاهده می‌کنید: 

گزارش ازعرفان عباسی و علی پیراینده

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top